РЕД ЗА ПОДАВАНЕ НА МОЛБИ, ЖАЛБИ, СИГНАЛИ И ПРЕДЛОЖЕНИЯ ОТ КЛИЕНТИ НА “КАВАРНА ГАЗ” ООД СЪГЛАСНО “ПРАВИЛА ЗА РАБОТА С ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА ПРИРОДЕН ГАЗ НА ЛИЦЕНЗИРАНАТА ТЕРИТОРИЯ”
- Всички официални комуникации между потребители на природен газ на територията на Община КАВАРНА и “КАВАРНА ГАЗ” ООД се осъществяват в писмен вид.
- Устни официални изявления за извършваните или предстоящите дейности на “КАВАРНА ГАЗ” ООД пред местните и националните медии имат право да правят само управителя или в негово отсъствие - главният инженер на дружеството.
- Ползувайки се от правото си, в съответствие с чл.17 от „Правилата за работа с потребителите на природен газ на лицензираната територия“, потребителите подават в писмен вид молби, жалби, сигнали и предложения до “КАВАРНА ГАЗ” ООД. Същите се изпращат по пощата на обявения публично адрес за кореспонденция на дружеството или се представят на ръка в неговия офис в град Каварна, обл. Добрич, ул.”Добротица” № 23, адресирани до Управителя на “КАВАРНА ГАЗ” ООД.
- След завеждане в регистъра на деловодството на дружеството, получените молби, жалби, сигнали и предложения на потребителите, се резолират незабавно от управителя до съответния компетентен служител на “КАВАРНА ГАЗ”ООД за проучване и подготовка на отговор, или ако е необходимо се представят от него пред Общото събрание на “КАВАРНА ГАЗ”ООД, на първото насрочено заседание на същия.
- При поискване, всеки подател на писмени молби, жалби, сигнали и предложения до “КАВАРНА ГАЗ” ООД получава от деловодството на дружеството талон с вписан в него входящ номер на подадения документ, който служи при осъществяване на контрол върху спазване на регламентираните срокове за получаване на отговор.
- Отговорите на заведените в деловодството на дружеството молби, жалби, сигнали и предложения на потребителите са в писмен вид и се изпращат по пощата на посочения от подателя адрес, за сметка на “КАВАРНА ГАЗ” ООД.
- Право на подпис под официалната кореспонденция на “КАВАРНА ГАЗ” ООД имат управителя на дружеството, или изрично упълномощен с негова заповед друг служител от ръководния състав на същото. В заповедта изрично са посочени ограниченията в правомощията на упълномощения служител на “КАВАРНА ГАЗ” ООД.
- Срокът, в който “КАВАРНА ГАЗ” ООД е длъжно да отговори писмено на заведени в деловодството му молби, жалби, сигнали и предложения на потребители е 20 календарни дни от датата на завеждането им.
- Изключение от посочения в т.8 срок се допуска за молби, жалби, сигнали и предложения на потребители, за чиито отговори е необходимо да бъдат вземани решения от Общото събрание на дружеството е необходимо да бъдат представени пред същото. Срокът, в който се изпраща отговор на подателя е 14 календарни дни след провеждане заседанието на общото събрание на “КАВАРНА ГАЗ” ООД, на което същите са били разгледани.
- Когато Купувачът не е удовлетворен от отговора и предприетите мерки на Продавача, има право да подаде жалба до МЕ (Министерство на енергетиката) или до КЕВР (Комисия за енергийно и водно регулиране) в съответствие с тяхната компетентност по ЗЕ, чрез Продавача, който изпраща копие от цялата преписка с приложени доказателства в 7 (седем) дневен срок.